Blog

Waarover blogt The Improvement Company?

Wil je graag een blog lezen over klantbeleving en reputatie of operationele verbeteringen binnen jouw bedrijf? The Improvement Company blog is voor ondernemers die hun bedrijf intern willen verbeteren en aan laten sluiten bij hun klant en klantbeleving (customer experience). 

 

Blog #04: Management Monday - Blijf je dweilen met de kraan open?
29 juli 2019
Blog #04: Management Monday - Blijf je dweilen met de kraan open?

Hoe krijgt een bedrijf een probleem echt opgelost? In dit Management Monday blog van The Improvement Company vind je de stappen 3 stappen die je moet doorlopen als je het gevoel krijgt dat je werkelijk aan het dweilen bent met de kraan open.

Labels: customer journey, audit, company review, data analyse, communicatie, verbeteren, klantbeleving
Blog #03: Waarom ook MKB bedrijven data analyse nodig hebben?
11 april 2019
Blog #03: Waarom ook MKB bedrijven data analyse nodig hebben?

In dit blog bespreek The Improvement Company waarom ook MKB bedrijven data analyse nodig hebben? Grote bedrijven zijn er al mee bezig. Het bijsturen en verbeteren van hun bedrijf op basis van interne en externe data. Enkele onderzoeken in 2018 laten zien dat het MKB nog onvoldoende gebruik maakt van de data die ze hebben. Hier ligt dus een gemiste kans voor jou als ondernemer. Positief gezegd een mooie kans om met beide handen aan te pakken.

Labels: verbeteren, innovatie, klantbeleving, klanttevredenheid, big data, data kwaliteit, data management, data-analyse, data analyse
Blog #02: Waarom je klachten als een cadeautje kunt zien
11 februari 2019
Blog #02: Waarom je klachten als een cadeautje kunt zien

Waarom zijn klachten een cadeautje voor een bedrijf? In dit blog bespreek ik 5 basis behoefte die relevant zijn voor een bedrijf om een klacht te gaan gebruiken als cadeautje. Is jouw bedrijf al lang bezig met klachtenregistratie dan kunnen deze punten misschien oud nieuws overkomen. Aan de andere kant kan het je ook triggeren om toch weer eens te gaan kijken of alles goed gaat.

 

Labels: communicatie, verbeteren, feedback, klachtafhandeling, klanttevredenheid
Blog #01: Focus jij alleen op de voordeur?
14 januari 2019
Blog #01: Focus jij alleen op de voordeur?

In Blog #01: "Focus jij alleen op de voordeur?" bespreekt The Improvement Company de mogelijkheden die bedrijven hebben als men een betere balans wil tussen managen op nieuwe zaken (de voordeur) en het voorkomen van vertrek van klanten en medewerkers via de "achterdeur".

Labels: klanttevredenheid, medewerkertevredenheid, exitgesprek, feedback