Blog

Waarover blogt The Improvement Company?

Wil je graag een blog lezen over klantbeleving en reputatie of operationele verbeteringen binnen jouw bedrijf? The Improvement Company blog is voor ondernemers die hun bedrijf intern willen verbeteren en aan laten sluiten bij hun klant en klantbeleving (customer experience). 

 

Blog #08: Met de rug tegen de muur
14 maart 2020
Blog #08: Met de rug tegen de muur

In Blog #08: "Met je rug tegen de muur" meer informatie over:

1) hoe je als ondernemer inzichtelijk krijgt waar welke problemen je krijgt als je in de situatie van o.a. een Corona virus terecht komt. 

2) welke mogelijkheden je kan creëren in tijden waarin je bedrijf in een situatie zit waaraan je niets kan doen. 

Labels: risicomanagement, ondernemerschap, klantbeleving, klantbeleving, corona, covid19, reputatie
Blog #07: Word jij de uitzondering op de regel?
9 januari 2020
Blog #07: Word jij de uitzondering op de regel?

Blog #07: Word jij de uitzondering op de regel? gaat over bedrijven die vastzitten aan wet- en regelgeving, brancheregels en ongeschreven regels binnen de branche. Hoe ga je hier mee om als ondernemer. Welke 3 dingen kan je als ondernemer doen om toch extra service te leveren aan jouw klanten door e.e.a. begrijpelijker te maken? 

Labels: klachtafhandeling, feedback, reputatie, communicatie, klantbeleving
Blog #06: 10 minuten tijd voor jouw klant!
16 december 2019
Blog #06: 10 minuten tijd voor jouw klant!

In blog #06: "10 minuten extra tijd voor je klant" meer inzichten in de mogelijkheid om extra tijd te creëren voor je klant. Waar zitten de knelpunten en hoe creëer je tijd door tijd te investeren. 

Blog #05: Struisvogelpolitiek
6 november 2019
Blog #05: Struisvogelpolitiek

In Blog #05: Struisvogelpolitiek bespreekt The Improvement Company samen met True Story Company wat je moet doen met slechte reviews of social media? Ren jij weg voor een slechte klantreview of pak je deze review met beide handen aan. 

Blog #04: Management Monday - Blijf je dweilen met de kraan open?
29 juli 2019
Blog #04: Management Monday - Blijf je dweilen met de kraan open?

Hoe krijgt een bedrijf een probleem echt opgelost? In dit Management Monday blog van The Improvement Company vind je de stappen 3 stappen die je moet doorlopen als je het gevoel krijgt dat je werkelijk aan het dweilen bent met de kraan open.

Labels: customer journey, audit, company review, data analyse, communicatie, verbeteren, klantbeleving