Blog

Waarover blogt The Improvement Company?

Wil je graag een blog lezen over klantbeleving en reputatie of operationele verbeteringen binnen jouw bedrijf? The Improvement Company blog is voor ondernemers die hun bedrijf intern willen verbeteren en aan laten sluiten bij hun klant en klantbeleving (customer experience). 

 

Blog #02: Waarom je klachten als een cadeautje kunt zien
11 februari 2019
Blog #02: Waarom je klachten als een cadeautje kunt zien

Waarom zijn klachten een cadeautje voor een bedrijf? In dit blog bespreek ik 5 basis behoefte die relevant zijn voor een bedrijf om een klacht te gaan gebruiken als cadeautje. Is jouw bedrijf al lang bezig met klachtenregistratie dan kunnen deze punten misschien oud nieuws overkomen. Aan de andere kant kan het je ook triggeren om toch weer eens te gaan kijken of alles goed gaat.

 

Labels: communicatie, verbeteren, feedback, klachtafhandeling, klanttevredenheid
Blog #01: Focus jij alleen op de voordeur?
14 januari 2019
Blog #01: Focus jij alleen op de voordeur?

In Blog #01: "Focus jij alleen op de voordeur?" bespreekt The Improvement Company de mogelijkheden die bedrijven hebben als men een betere balans wil tussen managen op nieuwe zaken (de voordeur) en het voorkomen van vertrek van klanten en medewerkers via de "achterdeur".

Labels: klanttevredenheid, medewerkertevredenheid, exitgesprek, feedback