Over...

Visie van The Improvement Company:

Goede ervaringen van jouw klant (klantbeleving) zorgt ervoor dat een klant terug komt en positief over jouw bedrijf praat. Dit resulteert dus ook in het delen van die goede ervaringen in de vorm van reviews op Social Media of internet sites.

Bij veel of frequent terug kregende slechte recensies krijg je als ondernemer te maken met een negatief beeld over jouw bedrijf. Dit zorgt voor een terugloop in klanten omdat de keuze voor bedrijven vaak gebaseerd is op online vooronderzoek van klanten. De vraag is dan hoe je dit zo snel en goed mogelijk opgelost krijgt. Hoe ga je van 1 tot 3 sterren review naar een 3 tot 5 sterren review op basis van goede recensies.

The Improvement Company helpt ondernemers om zowel richting de klant als intern snel orde op zaken te stellen. Dit doet The Improvement Company door ondernemers advies te geven over de recensies en een concreet direct toepasbaar plan te verzorgen om intern mee aan de slag te gaan. 

Wat mag jij van The Improvement Company verwachten:

  • maximale betrouwbaarheid met betrekking tot adviezen en informatie
  • de dezelfde passie voor en betrokkenheid bij jouw bedrijf als jij of jouw medewerkers hebben
  • daadkracht qua werk, afspraken nakomen en professionaliteit
  • maximale sturing op de ontwikkeling van jou, jouw bedrijf en je medewerkers.

Wil je op de hoogte blijven van alles rond The Improvement Company? Volg The Improvement Company dan op Linkedin, Facebook, Instagram.